Daniel Adams Ray

Jag har gått för långt
Kan inte sluta gå
Hjärtat sitter utanpå
Slår inte som det brukar slå

I ett ensamt rum
En sekund blir tusen år
För ljus att nå
Så djupa sår

Sjunker lite lägre för varenda gång jag vänder om
Men jag vänder om än en gång
Orden fastner halvvägs
Jag vet inte hur jag bär mig åt
Samma gamla visa
men vet inte vad det är för låt

Allting börjar om
Jag kan börja om
Jag behöver hela mig
så jag kan ge dig hela mig
när allting börjar om


Förlåt att jag aldrig nånsin sagt förlåt.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0