Fotbollsturnering!

Satsar på att lägga mig tidigt ikväll. Inatt kunde jag verkligen inte sova!? seriöst, så jävla varmt -.- och täcket var för tjockt :( Fast jag var inte alls trött imorse? ^^ haha knepigt det där..

Imorgon är det fotbollsturnering på gerdsken, alla åttor spelar mot varandra och alla sjuor mot varandra :) Ett lycka till kanske (a) Får väl se hur det går, har inte spelat fotboll på jag vet inte hur länge känns det som..
Men nu ska jag titta på tv med mamma o pappa. Godnatt om jag inte bloggar mer sen ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0