goaste dagarna på länge!

Nuu är jag hemma, eller har varit det typ en trekvart, men har duschat och så för ska bort o äta middag hos farmor o farfar :) Kände mig så jävla äcklig efter att ha sovit ute i tält hela natten, eller inte hela. I 4 timmar sov jag.. vaknade upp lite innan 6 imorse, va askissnödig så jag gick ut o kissa, kunde inte somna om så jag gick o satte mig vid vattnet, efter ett tag kom chani o satte sig brevid mig :) Och sen kom ytterligare emma o linnea ;) haha så bestämde vi oss för att jag, emma o mathilda skulle åka in till huset för att fixa frukost. så det gjorde vi :)
Men jag berättar mer sen, eller imorgon om jag inte bloggar mer ikväll, då kommer även bilderna upp! Jag lovar :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0