godmorgon!

Hejsan :)
Mamma väckte mig precis, tack mamma ^^ eller inte. jag vill sova länge när det inte är sol ute :( För är det regn ute kan man ju lika gärna ligga i sängen istället? :D Eller vad tycker ni? ;)

Idag ska jag städa mitt rum hade jag tänkt, för det behövs kan jag säga!
Vet ni en sak? Jag längtar så sjukt till studenten! Tänkt att inte behöva gå till skolan mer, eller till balen ? Tänkt att få ha en sån fin klänning på sig och så fin i håret.. Åååååh, jag längtar verkligen :DD










Jag ska definitivt spara till riktigt långt hår innan balen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0