i`m back!

Föråt för det deprimerande inlägget igår, men jag var bara så himla chockad och så, ingen grej jag behöver ta upp här kanske :)
Vaknade upp vid halv 10 med att viggo ligger och snarkar i mitt öra ^^ haha konstig hund man har -.- gick upp ioch gjorde lite frukost, undrade vart alla var, men kom snart på att jag skulle vara ensam hela dagen idag..
Ikväll ska jag, emma o thilda träna med baltichov för första gången, får se hur det är :) kommer säkert bli nice!

BARA FÖR ATT JAG HAR TRÅKIGT:

Länder du varit i: Spanien, grekland, danmark, norge, tror det bara är dom..
Bästa resan: Första gången vi var i spanien 2005!
Coolaste upplevelsen: När vi var på teneriffa ioktober förra året, åkte vi båt ut i havet o kollade på delfiner :D
Bästa matkombinationen: grillat kött, potatis (gjort i ugnen) och mozarella
Favoritblomma: rosor!
Favoritdoft: allt so luktar gott! ;)
Din senaste facebook uppdatering: 9 juni :)
Bästa på tv just nu: Håller med thilda, en jävla bra fråga!
Bästa tv serien: OC
Spelas just nu på spotify: lyssnar på youtube ^^
En dröm som aldrig kommer gå i uppfyllelse: ehehe, inget jag tar upp här.
Planer i sommar: sola, bada, spanien, kompisar, träna :)
Planer de kommande veckorna: kompisar, träna, OCH SPANIEN!
Nästa kommande utomlandsresa: 3 veckor!!!! :D:D:D<3
Din sämsta egenskap: Jag ger upp väldigt fort.
Vad gör du när du är rastlös: sjunger..
Vad kommer dina barn heta: Vet inte,, får se när om kommer :)
Skostorlek: 36 - 37
Favoritdjur: hund
Är du en långsint person: va e långsint? ^^
Vad fascineras du av hos andra människor: hmm.. venne :)
Var är du om 10 år: I Danmark och är handbollsproffs!
Favoritfilmer: TWILIGHT
Godaste du vet: smoothie!



Kommentarer
sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, nice! Är allt bra med dig? :)



Tipsar också om att du kan vinna ett presentkort på 900:- på H&M här --> http://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-900-kr-presentkort-paa-hm/?rID=79

2011-06-14 @ 12:40:56
URL: http://sannalitens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0