Kvalmigt och varmt -.-

Heeej! Förlåt att jag inte har bloggat för er idag..
Började klockan 08.05 med att se på film i aulan med bara åttans tjejor. Tretton hette den, handlade typ om en tjej som träffade en ny kompis, men den här kompisen höll på med droger och drack, och sånt, så hon hamnade i det också, efter ett tag började hon må dåligt så då cuttade hon sig själv, ah, den va väldigt deprimerande i alla fall :/ Efter det var det diskussion med klassen om filmerna. Lite innan 12 slutade i idag, då gick jag o thilda bort till alströmer för hon skulle snacka med arvid :) Sen gick vi till terminalen och jag tog bussen hem med ödenäsfolket! Följde med julia hem och send rog vi ner till tjärnet där gustav, erik, johan, emil och rasmus redan var! Haha jag var den enda som inte badade.. tog kort istället ;) haha badkruka jag vet (a) efter det drog jag o julia med rasmus o emil hem, hahaha, kändes lite konstigt.. ^^ men trebligt var det (y) Efter ett tag gick vi hem och åt, och småpratade lite, sen gick vi ner till bussen. Och nu sitter jag här och ska snart äta, men först ska jag kolla lite bloggar o sånt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0