mmmmmmmmmmmm

Pappa håller på att grilla dom hemmagjorda hamburgarna nu, mm gud va gött!
Btw, har ni hört om den där mcolyckan? Det var en 30 årig kille som va ute och körde cross på en liten grusväg och rätt som det var dök en älg upp framför honom som sprang rakt in i crossen och honom :o Och vet ni vart den här lilla grusvägen ligger? Jo, bara en kilometer ifrån oss, inte ens det knappt :s Så jag och therese tog och cyklade bort dit och kollade, men vi såg inget förutom lite spår från bilar och kanske ett crosspår.. Det är faktiskt lite läskigt.. Och efter ett tag jade någpn jägare vart o kollade i skogen om han hittade älgen, och det gjorde han också, men den var död den också.. Kanske inte så konstigt, det måste blivit en rejäl smäll!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0