Nuuudlar

Sitter här med en skål nudlar brevid mig. Kom hem för typ tjugo minuter sedan efter en helvetesdag :/ haha seriöst? det va inte ens värt att gå till pisskolan. började klockan 8 med att städa och så, det gjorde vi fram tills nio typ, efter det fick vi en liten rast till halv 10 för att gå o köpa fika o sånt, så det gjorde vi. När vi kom tillbaka skulle vi kolla på saw 2, men den funkade inte, så det blev the truman show, den sög! filmen var slut vid tio över 11 typ, o vid 11 frågade jag pernilla om jag fick gå, hon ba: nej, då vill alla gå. jag ba: men hallå? annars får jag vänta till 1? hon ba: nej ni ska få tillbaka proven också. åååååh fyfan va jag blev sur :o så vi 11.15 DÅ fick vi gå, skyndade oss till terminalen för att se om det gick någon 11.30 buss mor boråps, men tydligen inte, och jag kunde inte ta tåget heller för det gick ju ingen buss från norsesund. så jag fick vänta till 12 bussen, så fick mamma hämta mig i lygnared. shit the same.

Nu ska jag äta för jag är sjukt hungrig, kanske därför jag är så grinig?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0