Summer!

Kollade färdigt på filmen jag laddade ner förut, L.A Gigolo. Den var väl sådär, hade typ ingen handling, eller ingen jag fattade i alla fall ^^ Fast bara för att Ashton är så snygg så blev den lite bättre.. hehe (a)

Imorgon är det handbollsavslutning, Vi spelare ska såela mot föräldrarna, dom kommer bli så krossade va! haha fan va roligt det kommer bli :) Ska fika lite och så där också, sen drar vi förmodligen vidare hem till emma o thilda o grillar där :) Eller det sa våran tränare i alla fall.. Det kommer nog bli toppen, men jag kommer sakna vårat lag så fucking mycket.. Tänk alla vinster, förluster, alla cuper, alla matcher, träningar, kommer aldrig glömma er.

HEMSJÖ IF = VÄRLDENS BÄSTA LAG ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0