T R Ä N I N G S V Ä R K M E D S T O R A B O K S T Ä V E R

Godmorgon! Ibland hatar jag våran hund.. Han väckte mig halv 10 med att gnälla som fan.. Mamma va o handla och pappa på jobbet, så vad får man göra? Jo, pallra upp sin kropp med världens träningsvärk. Inte vad jag hade trott att jag skulle göra idag, trodde jag skulle få sova länge idag men nänä :/
Kom hem vid halv 11 igår, va ju i ingared och fixade lite hemlisar till våra tränare (a) Tog moppen dit vid halv 5 och då va det ju inte så kallt, eller hur? så när jag åkte hem vid 11 hade jag bara på mig en tröja, gissa om det va kallt? JA DET VA DET!


Idag kommer Sofie o Kalle hit, kanske Therese också, jag vet inte. :) Men det kommer nog bli ttrevligt, har inte träffat dom på jättelänge känns det som. De har ju varit på Rhodos, fusk. säkert jättebruna nu :( Men om 17 dagar (tror jag det blir) åker ju jag o brudarna till spanien! Hur nice blir inte det liksom? ;o






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0