tidsfördriiv

Höger- eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? trött, glad, och frusen :/
Favoritgodis? choklad
Äter absolut inte? fiskbullar.
Kläder just nu? jeans, magtröja och en tjocktröja
Musik just nu? mohombi - coconut tree

Sa senast? men jag får kolla då
Sommarplaner? spanien med bästa brudarna, bada, sola, handboll!
Fisk eller badkruka? fisk
Favoritväder? varmt och soligt
Tre saker att ta med till en öde ö? mat, dricka och en snygging!
Spelar du något instrument? haha noo
Morgon- eller nattmänniska? Natt!
Sparare eller slösare? beror på :)
Bästa film? finns många :)
Tror på liv på andra planeter? nej
Första kärlek? har funnits jao
Tror du på mirakel? nej, verkligen inte
Hur många barn vill du ha när du blir stor? 2

Bio eller fika på första daten? biio
Är du kittlig? om jag är!?

Stjärntecken? fisken
Rädd för insekter? usch ja!
Största svaghet? ganska mycket
Det här är jag bra på? laugh...
Bästa bok? Någon med katarina von bredow ia alla fall :)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? hmm.. jag skulle vilja kunna trolla tror jag :)

Vad vill du jobba som? massör eller sjukgymnast :)
Chips, glass eller godis? GLASS!
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? nej, men jag gjorde det när jag var liten.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? JA!
Stökigt eller välstädat? välstädat
Gungar du på stolen? nej, tycker det är läskigt..
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? höjder får mig att kissa ner mig så ingenting!
Gillar du att sjunga? japp men det låter inte speciellt bra precis..
Anser du att du är stark? haha kanske ;)
Brukar du sola? ja!
Vad gör du om du får hicka? när jag är nervös..
Röker? Nej
Snusar? Nej
Kaffe eller te? Te

Drömkille? omtänksam, snygg, smart, snäll, rolig, inte perfekt.

Komplex? ?
Mest nöjd med på kroppen? the eyes.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0