Sveriges nationaldag!

Nu är jag hemma igen, och bloggningen blir som vanligt. Dom här dagarna har varit sjukt roliga! och ni vet ju redan va jag har gjort så det är ingen idè att berätta om allt igen ^^
Jag är verkligen sjukt trött just nu, seriöst om jag lägger mig ner nu somnar jag direkt. Jag lovar (a) Plus att det är ju så jävla varmt ute :o tror att jag dör. Pallar inte sola, och tror inte jag kan det heller, mina nem är röda som tomater :( Inte kul..

Men här kommer lite bilder från liseberg!








SNYGGING!





















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0