Världens minsta barn.

Godmorgon! Pappa väckte mig halv 11, fattar int vad som är med mig? Har börjat sova jättelänge.. är nästan säker på att om pappa inte hade väckt mig så hade jag fortfarande sovit nu..
Sitter och kollar på världens minsta barn, handlar typ om en tjej som är 13, men är inte mer än typ 50 cm, och har ett väldigt annorlunda utseende.. Och nu sa dom att hon inte kunde bli mer än 90 cm lång typ.. Synd om dom ju :(

Idag blir det nog mycket till att sola tror jag! Och läsa ut den susta twilightboken :) Bikinin är redan på så nu drar jag ut! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0