What are words, if you really don`t mean them when you say them?

Godmorgon allihopa :) Hoppas ni sovit gott, haha det har jag gjort i alla fall xp
Somnade vid typ halv 11 igår, och gissa när jag vaknade idag? tjugo i 11, lyckat emelie, lyckat. Fast det kanske man behöver när man sovit 4 timmar i ett tält mitt ute på en öde ö ? ;) haha!

Idag kommer Therese hit, så ska vi nog bort till stranden och sola och bada lite :) Sista gången jag träffar henne på jag vet inte hur länge.. Några veckor i alla fall :/ För när vi kommer hem från Spanien är dom i Malmö tror jag det va, fast jag vet ju inte hur länge.. :)

Nej, nu ska jag ut och sola lite på studsmattan hade jag tänkt. Ska pressa som fan idag så jag blir lite brunare till Spanien! Vill ju inte gå runt kritvit med två negrer som liknar Emma och Thilda liksom? hehehe..
Men vi hörs senare! Om inte hörs vi ikväll :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0