All i do, i do for you.

Hallo :) haha jag nästan rullar fram för alla våfflor jag har ätit idag.. började med att göra våfflor på hemkunskapen, man kan säga att alla var proppmätta när vi slutade :D haha sen var det matte, lunch och idrott, gött o springa av sig lite våfflor.. hehe! När jag kom hem hade mamma gjort våfflor och tjock som jag är så är det väl självklart att jag äter man proppmätt igen?! haha smart emelie, smart.. men jag ska ner och träna sen iaf, kommer bli gött :) fast jag tror jag håller på att bli förskyld, hela halsen kliar och gör ont, o näsan rinner.. men skit i det :D Linnea kanske skulle komma o kolla på träningen sen också, kommer bli underbart att träffa henne igen! Men bloggar mer senare, puss



Kommentarer
mathilda

hahah du med :D

2011-03-25 @ 17:02:48
URL: http://thildajohansson.blogg.se/
mathilda

<3

2011-03-25 @ 17:03:27
URL: http://thildajohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0