Alluuuummm

Tjobreee :) förlåt att jag inte har bloggat idag, men vi skulle tydligen till allum idag..
Hehe, ja, det blev som sagt allum idag med mamma o therese :) Åkte till alingsås för att hämta therese vid halv 10, så mamma drog upp mig vid kvart i nio -.- alldeles för tidigt ^^ Sen åkte vi till allum och kollade lite present till sofie, och lite annat, skor och jacka till mig :) faaast jag hitta ingenting, det har typ inte kommiy några nya vårsaker.. Sen åt vi lite mat och efter det var jag verjkligen som en zombie.. sa ingenting och skratta ingenting, var så jävla trött va!? Så när vi satte oss i bilen somna jag direkt! Sov ändå in till alingsås, sen väckte mamma mig för vi skulle kolla lite i alingsås också, men det tog typ bara en halvtimme typ :) Sen när vi kom hem så la jag mig i soffan och laddade ner i rymden finns inga känslor. lyckades faktiskt hålla mig vaken ;o haha, otroligt! Va inne och duschade precis, så nu är jag lite piggare. det 'är bra det, för snart kommer det gäster :) Jag kommer få en trevlig kväll, hoppas ni också får det!


Kommentarer
Moa & Sofia

Fin blogg!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0