bomförskyld..

Känner att jag har varit väldigt dålig på att blogga denna helgen, men det har berott på moppekurs, handboll och förskylning.. Men tack Emma som skrev ett litet inlägg i söndags! Hon hade rätt om det där med moppekursen, den var sjukt tråkig, men på söndag smäller det! Då är det dags för teoriprovet och uppkörningen :)
som jag sa förut är jag bomförskyld, så bara för att vara snäll mot emma så åkte jag in tidigt för att va med på NO:N där vi bygger bilar, för jag ville inte att emma skulle vara själv :) sen åkte jag hem med kvart över elva bussen, så nu har jag ätit och druckit lite, och nu väntar jag på att Dear John ska ha laddats färdigt :)
Ikväll åker jag och kollar på 94:orna som har match i ingared, men det kanske kommer ett inlägg sen :) annars hörs vi imorgon, för jag är hemma då med tror jag. pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0