"En riktig vän är en som träder in när övriga världen träder ut."

Hejhej hallå dagboken :) haha det är nästan som en dagbok det här.. fast man skriver ju inte dom "hemliga" sakerna, if you get the picture? ^^ det gör ni säkert :)
Dagen har varit bra, det är ju faktiskt heelt okej att börja 11.00 och sluta 14.10. Eller hur? :) Vi hade halvklass så halva klassen hade sovmorgon från NOlektionen idag, så nästa måndag får den andra halvklassen sovmorgon. Sen håller vi ju på med "Boken om mig" i svenskan, och då har våran lärare delat in oss i olika grupper och då är det en grupp som är tvungna att gå på sista lektionen på måndagar, så är det typ lite fokus på den gruppen, haha ni kanske inte fattar men skit it :p
Har ingen träning idag heller, så ska ut o springa själv sen efter maten :) har inte vart ute o sprungit på jättelänge känns det som.. inte bra emelie, inte bra ;s Men nu ska jag byta om och sen äta, vi hörs ikväll! PEACE




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0