F J O R T I S A R

Hejhej :) hoppas alla mår bra :) eller, kan det vara någon som mår dåligt i detta underbara väder? :D Gud asså, har varit glad hela dagen bara för att det är så skönt väder! Vi gick till ss i bara tröja, och det va inte ens kallt!? eller jo, lite kallt va det.. men fett skönt att det är vår nu :) Och en annan skön grej är att det bara är två dagar kvar tills jag fyller år :D
Dagen har vart nice som sagt då, konfan var också nice. Grymt roligt idag faktiskt, lekte mycket, det gillar vi! (Y)

Men en sak jag inte gillar är dom fula fjortisarna som vi har på våran skola.. Tror att dom kan studsa runt och tro att dom äger hela skolan? skulle inte tro det hörreni. seriöst fjortistiden är så förra året -.-

Ha en bra kväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0