Första dagen på akuten idag!

Det var faktiskt riktigt kul! Tordde inte det skulle vara så roligt att vara där, men jag hade väldigt fel om det. Fick hjälpa till att puffa kuddar och ta lite blodprover och blodtryck och sånt, kul o få se hur man gör :) Imorgon börjar vi klockan 12, men mamma ska på någon utbildning vid halv nio, så jag får ta kvart i tolv bussen in till alingsås, det gjorde inte något att jag kom lite sent.. nu orkar jag inte skriva mer. fryser asmycket och mår lite illa så jag hoppade över träningen idag, denna helgen har jag inte haft någon som helst matlust, liksom i lördags hade vi potatisgraatäng och lött, jag åt nästan ingenting?! fattar inte va det är med mig.. och igår var jag ju tvungen att gå av planen när vi spela handboll :s skitkonstigt..
Men nu ska jag kolla lite bloggar och sen gå o lägga mig i soffan. PEACE


Kommentarer
e m m a

Sv; jahaaa :) Det visste inte jag att det fanns :D <3

2011-03-08 @ 07:18:54
URL: http://photoodreams.blogg.se/
Mi

STOLT ANDRE MÅLVAKT HÄR DÅ :P <3

2011-03-12 @ 12:58:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0