Gooodmorning!

Godmorgon allihopa :) Hoppas ni sovit gott, det har inte jag kan jag säga.. Hände en sak inatt efter kalaset.. Tar nog inte det här tror jag. Menmen, det är som det är.

Idag ska jag ju spela handbollscup i Borås, åker vid halv ett och är väl hemma ikväll någon gång, fast det beror ju på om vi kommer till final. Vi får se hur det går :)
Kalaset igår var lyckat, jag fick :
presentkort på cubus på 300 kr.
presentkort på gina tricot på 300 kr.
500 kronor.
Rätt nice ändå :D
Idag fyller min syster sofie år! Grattis till henne :) Och nu är det bara 6 dagar kvar tills jag fyller år :D Längtar ihjäl mig !

Nu fick jag inte med några svärord som jag lovade Marie ;)

PEACE AND LOVE.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0