hemma igen :)

Hejsan :)
Förlåt att jag inte bloggade igår, hade verkligen ingen lust, eller tid för den delen.. Vaknde vid 10 typ, mamma hade redan åkt för hon skulle på någon sak med jobbet, så jag tog kvart i tolv bussen in till alingsås och gick till sjukhuset. Det var ju jättefint väder igår så det var skönt :) sen jobbade vi till 9 på kvällen. Jag kan säga att än så länge är det jätteroligt på akuten! Vill inte börja skolan igen :(
Idag har vi varit lediga så jag o mamma åkte in till stan för att träffa therese och köpa present till sofie som fyller år på lördag :) Vi ska ha ett litet släktkalas på fredag, haha vi är lediga då också ;) skönt faktiskt ^^ Lediga på lördag också, och jobbar kvällen på söndag, men jag ska gå till sofie o kalle lite innan 8 på kvällen för jag fick tydligen inte jobba till 10 ;s konstigt.. men så sover jag där till måndag för vi har sovmorgon till kvart i 11 på måndagen, så som vi hade för ett tag sedan om ni kommer ihåg :)
Men nu ska jag göra lite mat sen ska jag åka upp till konfan :) PEACE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0