i haven`t felt this way before.

Hellooo! Har verkligen inte lust att blogga meeeen kan berätta hur dagen har vart :)
Började med hemkunskap, jag o oskar gjorde gulaschsoppa och bröd, sen till efterrrätt var det semla, så man typ rullade ut från hemkunskapen.. nä, men jävligt mätt blev man. Sen gick vi till ishallen för att åka skridskor, det var nice det :) kul att se några göra bort sig lite ^^ sen gick vi tillbaka till skolan för att ha en halvtimmes matte, men det var typ ingen som orkade jobba, hehe inte jag heller, men vi slutade iaf kvart över 12. Tog ett bussen hem med nikolaj, rasmus o lovisa :) roliga människor dom där. Nikolaj var lite hyper om man säger så -.- ahja, sen ska jag träna också, så ska nog göra lite mat nu. Ha det bra så hörs vi ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0