i taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag falleeeer

Såå, nu ska jag blogga lite onödigt för er !
Började dagen med att gå upp och fixa iordning mig, sen åt jag frukost som vanligt. Tog bussen till skolan tillsammans med Julia. Eftersom vi har elevens val denna veckan så började vi med so/svenska, så jag fortsatte att skriva boken om mig :) fast det fick bli på datorn efetrsom jag glömde min bok hemma ;s illa illa.. sen var det matte, men då hade jag friendsmöte så jag slapp den ;d satt och pratade om allt o alla, och gnällde lite på dom dåliga lärarna.. sen var det lunch och håltimme i två timmar, så jag, emma och signe gick till bonbon sen gick vi o satte oss i skolan igen o väntade på att idrotten skulle börja.
Och nu sitter jag här och har precis kollat färdigt på OC som är den bästa serien någonsin!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0