Jag HATAR snö !

Jaa, enligt mig så tycker inte jag att det här är en speciellt kul blogg, så om ni har några tips på vad jag ska skriva om eller något sånt får ni gärna skriva till mig :) Antingen här eller på facebook, emelie hallberg, ah ni ser vem som är jag ;)
Konfan var ganska rolig :) Vi delades in i två olika grupper så skulle vi göra ett drama med en text ur bibeln, det va faktiskt roligt!

Lite gamla bilder från tiden i Ödenäs. ;)







HAHAHAHAHAHAA



































vi avslutar med en riktigt snygging!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0