känner att jag har blivit dålig på att blogga..

Hallåhallå..
Känner mig verkligen inte bra efter matchen, eller jag kände mig inte bra innan heller, men nu är det verkligen inte bra :/ Mår illa och lite feber :( menmen, man ska inte klaga när det är så fint väder och man ska ut och åka fyrhjuling sen!
Matchen gick inte bra, ni får inte veta resultatet.. man jag kan säga attd et va inte bra. det är mycket som inte är bra idag känner jag ^^
Men nu ska jag försöka få i mig lite mat, så vi hörs ikväll :) PEACE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0