leaving home

Hejsan alla goingar :)
Dagen har vart awesome! haha, vet inte varför, har bara vart på sånt bra humör idag!
Började som vanligt imorse, med matte, no och ea, sen var det lunch och håltimme, efter det va det bild och sist svenska :) ganska chill dag faktiskt ;) Sen gick jag till terminalen med Emma, Lisa, Signe, Mathilda och Jonte, dom åkte hem vid halv 4, och då stannade jag o signe kvar för hon skulle ta 4 tåget och jag 4 bussen :) Det där är en galet rolig person, underbar är hon! Sen var det konfa som gällde, hade verkligen ingen lust att ha det idag.. Men när man väl är där så är det roligt :) Sen hämta pappa mig och vi åkte hem o åt tacos, sen duschade jag, o nu sitter jag här :) Måste nog plugga lite spanska till imon också, har ju prov.. jaja, får göra det sen :) datan är viktigare (Y)





Kommentarer
signe

HE HE HE . jag vet jag är bäst (a) på vadå tänker du då? :D

HEHEHEHEHHE, puss

2011-03-02 @ 22:30:09
URL: http://onlyonee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0