Man inser inte vad man har förrän man har förlorat det.

Hola! hoppas eran dag har varit lika bra som min har varit :) åkte skridskor på idrotten, sjukt nice faktiskt :D vi var typ själva där våran klass så vi hade hela isen för oss själva (Y) Efter skolan gick jag till mamma som va på maxi och handlade, så jag åkte med henne hem :)
Jag åker och tränar sen, tar bussen halv sex, och är väl hemma vid halv nio typ :) bloggar mer när jag har fixat och så ikväll :) är ju ensam då också ja, mamma o pappa ska på någon quiz sak i norsesund så jag är ensam hela kvällen.. men det kommer bli bra tror jag :) Men vi hörs ikväll! PEACE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0