Phantom Planet - California

I love this song!

http://www.youtube.com/watch?v=hO552rASp5o



Håller på att ladda över alla teneriffa bilder till mobilen nu, det har tagit över en timme nu ;s weird.. ^^ men nu är det snart färdigt :)
Jag tror att jag faktiskt ska krypa ner i sängen snart, ska bara tvätta av mig sminket och borsta tänderna först, är sjukt trött trots vi hade sovmorgon till halv tio idag och slutade tio över ett.. ahja, men ha det bra så hörs vi imorgon :) just det, det är ju konfa imorgon så det kommer nog inte ett inlägg förrän på kvällen när jag har kommit hem runt sju kanske :) PEACE AND LOVE




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0