Sååå !

Hejsan! Nu ska jag blogga som jag lovade igår :)

Söndag:
jaa va gjorde jag i söndags..
Började med att pappa väckte mig för han höll på att såga i taket, för vi h¨åller på att sätta in en braskamin, så skulle han göra ett hål i taket för skorstenen och dett. Så vif tio gick jag upp och fixa frukost, kolla lite tv och så :) sen vid tjugo i elva kollar jag på telefonen där det står : "vi gör den där pengagrejen imorgon va?" Det var från Julia som hade skickat det lördag natt.. hade precis somnat då (Y) Och då kom jag på att det var gudstjänst klockan elva -.- Så jag slängde på mig kläder, hann verkligen inte fixa iordning mig alls.. Spang upp till pappa, så lörde han mig ;) kom dit vid tio i elva, duktigt tycker jag! Så var vi där till typ halv ett. När jag kom hem sa pappa att jag skulle fixa lunch, så det gjorde jag, och sen åkte vi hem till Sofie och Kalle för att fixa lite där :) Sen kom mamma o hämta mig så åkte vi ner till ingared för att jag skulle spela match mot Byttorp, vann med 22-8, det stopg 12-1 i första halvlek :P haha, så jävla nära att jag höll nollan första -.- fan att jag inte gjorde det :( stukade fingret också, så det är blått nu.. :/ Var väl hemma lite innan sju, köpte med oss pizza hem, så vi åt det, och sen kolla vi på solsidan, och time out :) sen gick jag o la mig, va skittrött. Så jag orka inte blogga då.. sorry for that.

Måndag:
Gick upp vid sex som vanligt, fixa irodning mig, och sen drog jag till skolan. Började med NO, vi bygger ju bilar där med lera :) Så det gjorde vi, haha jag o emma bygger en flipflop! så jävla nice va ;) sen var det engelska tror jag, lunch och sen so, spanska och svenska :) Det var en hyfsat bra dag faktiskt :) Tog bussen hem vid 4, när jag kom hem åt jag och bytte om, o sen var det träning! Var väl inte så himla taggad kanske.. eftersom jag hade ont i foten och sen hade jag ju stukat fingret också.. så jag kunde typ inte använda det ^^ Gjorde så gott jag kunde iaf. Tränade inte med 94orna igår, så pappa kom o hämte vid halv åtta, åkte hem och duschade, och sen kollade vi på familjen annorlunda :) Pluggade lite och sen somna jag :)

Dagen idag har vart helt okej :) orkar verkligen inte skriva mer nu, måste plugga till spanska provet på torsdag.. så vi hörs väl ikväll :) Peace out!


Kommentarer
ANNE

SVAR: Tack!! Vilken komplimang! Hon är ju skitgrym :) Vad snäll av dig :)

2011-03-01 @ 17:49:29
URL: http://favs.se/mode


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0