"Såra mig hellre med en sanning, än gör mig lycklig med en lögn"

Hallu :) Orkar inte skriva så mycket nu men jag ska bara säga att det var helt awesome att åka fyrhjuling idag på isen! Så himla underbart väder har det varit :D Vi har vart ute och gått hela dagen och grillat korv, sen när vi kom hem var jag dyngsur eftersom jag hade åkt fyrhjuling och det bara skvätte upp snö :) Sen gjorde mamma hemmagjord tacos, och jag fick ett jättegulligt vitt smyckesskrin av sofie o kalle från balders hage =) så nu har jag rensat bland mina smycken.
Nu ska jag nog gå och lägga mig och kolla på en film och mysa med viggo lite :) Imorgon har jag match borta i skövde, åker vid halv tolv härifrån, och är hemma vid sex tror jag :) kanske kommer upp ett inlägg innan vi åker, annars kommer det på kvällen :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0