sunnnyy day! yes, we love it (Y)

Hejsan! är på mitt gladaste humör just nu faktiskt :D gick på stan med signe efter skolan för att jag skulle hämta mina moppeböcker, så vi passade på att gå runt lite och tog en fika efter skolan ;) riktigt mysigt med en underbar tjej!
Ah, som jag sa då har jag ju hämtat mina moppaböcker som jag ska läsa i sen :) är så sjukt taggad inför det här med kursen och testet och uppkörningen :D känner att det kommer gå ganska bra ändå :) Så nu ska jag äta sen ska jag sätta mig och läsa! Ha det bra så hörs vi ikväll. hejsvejs!




Kommentarer
signe

jag älskar dig gumman tack för en awesome dag. <3

2011-03-22 @ 17:28:09
URL: http://onlyonee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0