" Your eyes makes me fall "

Hejsan, sorry att jag inte bloggat, men det va ju konfa direkt efter skolan, och när jag kom hem hoppade jag in i duschen och nu har jag suttit och läst lite i mina mopedböcker :) ska nog läsa lite innan jag ska sova sen också. Dagen har vart helt okej :) efter skolan gick jag till triumph glasscafè med emma och mathilda och frågade om det fanns några sommarjobb där för oss tre, men det fanns det inte :( men då kom vi på att man kan ju fråga något dagis ju? det blir ju perfekt att ta moppen upp till förskolan som bara tar 5-10 minuter? :D awesome ju!
Nu ska jag mysa lite med mamma o pappa sen ska jag nog lägga mig o läsa :) Puss och Kram, skumbanan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0