20.10 - och jorden är fortfarande kvar!

Jorden gick inte under och jag är helt död efter att några småkillar har varit här, bland annat, Isak, och Leo, dom jobbigaste barnen i hela världen...................... Nä, nu ska jag vara lite schysst, men med gräs i bhn och en sönder tröja ska man inte klaga (y)
Imorgon blir det ingen uppdatering förrän på eftermiddagen precis som idag, åker lika tidigt imorgon och kommer hem ungefäär vid fyra tror jag, vet ju inte riktigt när finalerna och de är. Men vi hörs imorgon, puss från mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0