3 riktiga skoldagar kvar, 4 lediga dagar, 3 skojdagar, och 1 avslutningsdag kvar innan sommarlovet är här!

Väntar på att farmor och farfar ska komma, sen ska vi äta lite gott och ha det trevligt. Senare ikväll är det chamipons leauge final, Barcelona VS Manchester United. Barca kommer ta det lätt :) Samtidigt är det champions leauge semi final i handboll mellan Ciudad Real och Hamburg. Hejar på ciudad :) Barcelona är i final redan, så jag hoppas det blir en spansk handbollsfinal! Tänk vilken bra stämning det kommer vara nere i spanien när vi kommer dit då!? Höhö, längtar lite gran :(




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0