Alingsååååååås




Blev dom här örhängerna och ett jättegulligt vitt linne från Blue Jeans! Tack för dagen Signe, älskar dig :)
Dagen har vart helt okej, började med matte, no, jag och emma vann designtävlingen, våran lärare hade köpt ahlgrens bilar som emma fick eftersom jag har godisförbud. Efter det va det ea där vi övade på våran låt som vi ska sjunga upp imorgon -.- Håltimme där vi hängde på bibloteket :D haha seen bild och svenska, där vi fick sluta en timme tidigare, då gick vi till stan :) Väldigt trevligt och mysigt, speciellt på team sportia signe...... HAHAH, omg asså.. :D
Tog tåget till norsesund med robin och andreas, och bussen hem sen. Nu måste jag plugga lite svenska och spanska, har förhör i svenskan på måndag och spanskaprovet samma dag ^^ Inte kul säger jagh bara..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0