B R E A K E V E N

JAG ÄLSKAR DEN LÅTEN, VILLE BA SÄGA DET :)

Blir nog ingen cup för mig i helgen.. eller jo, om det händer något med Hanna, om hon blir sjukt eller något sånt ^^ vilket jag inte hoppas hon blir.. Men jag ska ändå följa med och kolla och så. Det blir nog bra det.

Pappa håller på och grillar kött, muuums fillibabba! Känner att jag är jättehungrig nu... Ändå sen jag kom hem har jag legat i soffan med en filt om mig och läst, det är sjukt att en bok kan vara så bra. Egentligen ^^

Dagen har vart nice, skönt att få prata med bästa vän ostört också, puss på dig Signe. Jag älskar dig och det vet du. :) Och jag hoppas Emma och Mathilda hade en bra "familjeutflykt" också. Hehehe ;)
Nej nu ska jag hjälpa mamma med maten lite fast först ska jag kolla lite andra bloggar =)




Kommentarer
signe

inget kan komma oss imellan. love you bästavän <3

2011-05-20 @ 20:59:34
URL: http://onlyonee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0