blablabla

Hejsan! förlåt att jag inte bloggade igår men jag va inte hemma förrän halv tio, då duschade jag och gick o la mig.. så jag orkade inte ^^
Men dagen igår va helt okej :) Började med matte och no på morgonen, sen va det EA, lunch, håltimme, bild och svenska :) Tog 4 bussen direkt till konfan, som va den sista :( Buhuuu.. Övade på redovisningen och hur vi skulle stå och gå och allt det där :) Sen hämtade mamma mig sen åkte vi till tallåsen där det va lite tips på kost och diet och sånt, sen var det ett yogapass, haha asgött ! Det var faktiskt kul :) Sen åkte vi hem och jag gick o la mig =)

Idag har dagen varit bra också! Spanska, so, mentorsatid, ea och idrott. Haha, man kan säga att min klass är riktigt tävlingsinriktade ;s hehe, jaa, vi behöver inte gå in på detaljer.. Men nu ska jag titta lite på tv, sen ska jag åka till farmor och hämta någon kastrull som mamma behövde till på söndag, så vi hörs väl ikväll! Hej så länge :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0