Bruuumbruum

Tja, har precis fikat lite med pappa som ligger i soffan nu och latar sig.. funderar på att ta moppen och gå ut och köra en sväng, rensa tankarna lite kanske.. Kan behövas måste jag säga. jag känner att jag inte skriver något roligt just nu, så alla som läser min blogg kan väl komma med några tips om vad jag kan skriva om? Det vore jättesnällt :)

Asså jag fattar inte riktigt varför du måste hålla på såhär..
Bara gnälla och gnälla, jag blir riktigt trött på såna personer.
Och det värsta med allt är att du går och tar mina kompisar?
Jävligt dålig stil måste jag säga.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0