Dubbelt Sävehof seger!

Sävehofs damer och herrar vann finalerna :D
Damernas match var väldigt jämn, vilket man inte trodde att den skulle bli.. Medans herrarnas match vann sävehof med 34 - 18 :o Jag ttrodde den matchen skulle bli jättejämn men tydligen inte ;s haha och vi hamnade mitt i guifs hejaklack.. jävlar, allt man såg va helt rött typ :p haha!

Tog inte med kameran, så jag har tyvärr inte kort.. och mobilen är för dålig med att ta kort där inne.. men ni får stå ut :)
Imorgon åker jag tidigt till hemsjö för att kolla på emma och thildas konfirmation. Efter det följer jag med dom hem och äter och så :) Kommer nog bli en trevlig dag! Kanske hinner med ett inlägg innan jag pker imorgon, annars hörs vi på eftermiddagen! Pusshej leverpastej :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0