Fotbollsturnering i skolan!

Hallåå, hade fotbollsturnering i skolan idag, gick väl inte sådär värst bra men vi gjorde va vi kunde!
Första matchen mötte vi nolhaga, där vi förlorade med 3-1, matchernaq är 2 gånger 20. Direkt efter den matchen mötte vi östlyckan där vi förlorade med 2-0 men alla i deras lag spelar fotboll och det gör inte vi, så jag tyckte ändå det gick bra :) Haha, första gången för mig att stå i ett elvamannamål, det gick väl ganska bra, men shit va liten jag kände mig :/ haha men någon gång ska vara den första! Var klara vid tolv, och efter det fick vi sluta, men min buss gick inte förrän vid ett, så vi stannade kvarlite och kollade på killarnas matych och gick och åt. Sen ringde pappa och sa att han var i alingsås så då åkte jag med honom och fixade lite saker. Åkte hem, fikade lite och sen tog jag moppen ut till Hindås och köpte glass, knäckebröd och tomater.. ^^ haha lite som pappa behövde xp kom hem och la mig för att sola! Det är därför jag inte bloggade förrän nu :)

Vem kan motstå det här vädret egentligen? INTE JAG I ALLA FALL! Puss och kram.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0