i was praying that you and me where end up together.

Hola! :
Skolan idag har varit låååång och seg.. Hade matte imorse, NO, där vi blev klara med bilen :) Sen va det ea, håltimme, bild och svenska, på svenkan har vi börjat med att skriva dikter.. Vet inte riktigt vad jag tycker om det, men det är väl kul tror jag ^^ Direkt efter skolan var det konfa, där vi öva på redovisningen och provade kåpor och lite sånt :) Och nu sitter jag här och ska plugga inför geografin imorgon, inte alls kul :( Men det ska bli gjort det med!
Blir ett kort inlägg idag eftersom jag måste plugga, så vi hörs väl ikväll innan jag går och lägger mig, om inte pappa har datan :) Puss på er mina amigos !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0