Nytt armband!



snyggt va? :D
Fick ju två likadana thomas sabo armband, så jag fick byta det andra! Var på smycka idag och bytte det då, blev det här armbandet, erkänn snyggt? jag älskar det!
Sen fick jag en ny berlock av emma, mathilda och oliver idag också :)



Man ser ju inte va det står på men såhär står det: You are my lucky star. Det tyckte jag var lite gulligt =)

Dagen har vart helt okej, men inte mer, är bombförskyld och känner inte smaken av NÅGONTING jag äter.. Jaja, det går väl över snart hoppas jag!
Vid halv sex tar jag bussen ner till byvallen för att kolla på killarnas match när dom spelar mot gersken, signe och emma ska fota lite och jag ska kommentera matchen till våran skoltidning i klassen, haha fail  jag vet. Men det blir nog bra :) Hörs kanske ikväll! puss o kram.



Jag älskar den här författaren! ba så ni vet.



gipsmasken jag gjorde på konfalägret, hehehe..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0