oohh, i coming to get you

Hallå igen :)
Har precis ätit god mat och nu börjar jag tagga lite smått inför eurovison song contest! Haha, inte för att jag tror att jag kommer kolla på allt, men jag ska i alla fall försöka hålla mig vaken till eric saade kommer! Rysslands bidrag är väldigt bra också :)

http://www.youtube.com/watch?v=-NJZVNstDx8

länken till den låten :)


Imorgon är det ju som sagt konfirmation, och det betyder ingen uppdatering på hela dagen antagligen, måste ju bara social till våra gäster.. Men ni får hålla ut till kvällen, då kommer det säkert ett inlägg! Men då hörs vi imorgon om jag inte bloggar mer ikväll! Pusshej.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0