Skalat potatis för femtio pers känns det som -.-

Haha hallå! Har precis skalat fördigt den sista potatisen till konfirmationen på söndag, kändes som det va mat för typ 50 personer.. Det tog mig i alla fall en trekvart. Sen har jag varit i tallåsen och hämtat bord, stolar, glas, tallrikar, kaffekoppar och bestick också, rätt mycket bärande men allt värt det :) För på söndag smäller det! Fyfan va jag längtar! Men nu ska jag chilla lite, kolla på Herr och Fru kanske :)

Imorgon är det ju vårvandring också -.- Ska gå till lävekulle tror jag det var, samma som förra året ^^ roligt att dom varierar sig också, eller inte :/ Jaja, men jag bloggar inte mer ikväll så vi hörs imorgon! PEACE.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0