Spanska prov på tisdag, gissa om jag har pluggat?

Och svaret är nej, det har jag inte. Men palla plugga till både spanska och matte prov nästa vecka. hehe, men jag brukar ändå aldrig plugga till matte proven.. busigt emelie, busigt ^^ ^
Ahja, idag ska jag bara ta det lugnt och förhoppningsvis få gjort spanskan, man kan ju alltid hoppas. Jag stannade faktiskt hemma från aranäs open idag, för jag mådde verkligen inte bra när jag gick upp imorse, så jag gick ut till mamma och sa att jag stannade hemma idag. Hoppas det går bra för dom! Men nu ska jag plugga lite och sen ska jag ta en varm lång dusch!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0