Take nothing but memories, leave nothing but footprints.

Hallå sköna lördag :)
Vaknade lite efter tio, gick upp och åt frukost med mamma o pappa. Sen dess har jag bara städat mitt rum, och fixat naglarna lite inför imorgon, tagit bort gammal naglack och klippt ner dom och så. Bad sofie köpa med sig korta lösnaglar som jag troligtvis ska ha imorgon :) Ni får se en bild på hela mig imorgonkväll när alla gästerna har åkt hem och så, eller om jag hinner innan jag åker i imorgon bitti :) Ska vara uppe i ödenäs halv tio, så det blir tidigt imorgon.. Men what ever? vi är ändå lediga på måndag och tisdag, så det är lugnt! :) '




Det här är förövrigt min nya pojkvän!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0