Två vinster och en förlust

Hejsan! Kom hem för ett tag sedan. Har haft en bra dag med massa ghärliga brudar! Förlorade första matchen mot lidköping med allt för många bollar, men vann dom andra två mot sävehof och särökometerna. Så om vi vinner mot hisingen imorgon är vi i a-slutspel! Men jag spela ingeting idag eftersom min hals håller på att döda mig -.- Allvarligt talat, jag dör snart! På tal om död så går jorden inte under idag :) Australien var ju med om det först eftresom att dom ligger föra oss i tidszonen och dom hade klarat sig, så det var väl bra att göra ;) att jorden inte går under under idag i alla fall xp jaja, men nu ska jag göra något annat, puss i kram. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0