When i look at you, i feel home.

Hola everybody :)
Skolan idag var helt okej, hade sovmorgon till halv tio, musik, engelska, lunch, spanska (där vi hade världens snyggast vikarie..) sist var det so, där vi pratade lite om osama bin laden och sen pluggade vi till geografiprovet som är på torsdag. Måste nog läsa lite i boken sen.. hehe (a)
Men jag laddar upp lite bilder från norge nu så njut :)


















inte så bra bilder, men det får ni nöja er med :) Va bara de bilderna, eftersom mamma o pappa bara va med i fredags. Men shit the same :)



Kommentarer
emmmmmaaa

hahahah , bästa asså x)

så jävla roligt hade du och jag asså :)

pang pang !!!! :D

hahah , underbar är du !

älskar dej! <3

2011-05-03 @ 16:34:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0