Förlåt att jag har bloggat så dåligt idag..

Kom hem vid halv 2, satte mig och plugga och satte på ett avsnitt oth, gick la sådär att plugga när den va på men jag pluggar nu istället! ;)
Sen vid 4 åkte jag och mamma in till stan och kollade på ett handledsskydd, men så fick vi tips att vi skulle gå till en sjukgymnast och kolla va det var först.. Så det ska vi göra!
Sen åkte vi till alströmer där ser va gymnasieinformation och så, fick jättebra info från barn i fritid och vårdomsorg programmet, och såg hur många som helst, va sjukt mycket folk där, inte så konstigt kanske..
Blev ett långt inlägg det här, men nu ska jag plugga lite so fram tills bonde söker fru börjar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelievictoriia

I min blogg får ni läsa om vad jag gör på min fritid, vardag och lite smått och gott som kläder, jobb, mat och annat. Hoppas ni stannar!

RSS 2.0